هدف کلان

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بررسی عوامل مرتبط با کسورات بیمه خدمات درمانی در بیمارستان های دولتی شهرستان اردبیل

بصورت ورد ودر70صفحه

چکیده

امروزه مراکز بهداشتی ودرمانی بالاخص بیمارستان ها بخش عمده ای ازمنابع تخصیص یافته به فصل بهداشت ودرمان را به خود اختصاص داده اند. بنابراین کنترل این منابع به منظور استفاده صحیح و کارآمد و جلوگیری از هدر رفتن آنها از وظایف مهم مدیریت به شمارمیرود. بیمارستان ها از مهمترین مراکز ارایه دهنده خدمات درمانی هستند . بنابراین بررسی چگونگی استفاده ازامکانات ومنابع موجود در این بخش ومیزان کارایی آنها دارای اهمیت بسزایی است. تحقیق حاضر با هدف شناخت علل کسورات بیمه ای (بیمه خدمات درمانی) در پرونده ی بیماران بستری بیمارستان های دولتی اردبیل صورت گرفته است . این تحقیق از نوع توصیفی و از شاخه مطالعات میدانی است . جامعه آماری پژوهش را پرونده های کسور خورده بیماران بستری در چهار بیمارستان دولتی شهرستان اردبیل (امام خمینی، علوی، فاطمی و بوعلی) که به تعداد 11889 پرونده را شامل شده، تشکیل می دهند. حجم نمونه به تعداد 400 پرونده در هر یک از چهار بیمارستان تعیین گردید. گردآوری داده ها با استفاده از یک چک لیست استاندارد انجام گرفت. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از محاسبه آزمون تحلیل واریانس و آزمون دانکن و با استفاده از نرم افزار SPSS صورت پذیرفت. یافته ها نشان دادند تفاوت معناداری بین علل کسورات در بیمارستان ها وجود دارد. یافته ها همچنین نشان دادند که در بخش دارو، رادیولوژی و آزمایشگاه بیمارستان ها دارای بیشترین کسورات بوده است.



دریافت‌فایل



  • dfgsd rtret43rdt
  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه 4

مقدمه

شاهنامه برای ایرانیان ، تاریخ است نه افسانه
خبر گزاری مهر : دکتر جلال خالقی مطلق چهره نام آشنای عرصه ادبیات و زبان فارسی است . وی هم اکنون در کشور آلمان ساکن و مدت 34 سال است که در حال تصحیح شاهنامه است . بدون شک در آینده ای نه چندان دور در مورد او و تصحیح شاهنامه بیشتر می شنویم . در مورد تصحیح شاهنامه با وی گفت و گویی انجام داده ایم که می خوانید .




دریافت‌فایل



  • dfgsd rtret43rdt
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:46

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت موضوع

اهداف پژوهش

اهداف کاربردی

اهداف نهایی

سؤالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعریف مفاهیم و واژه

بررسی حقوقی میانجیگری

خصوصیات میانجیگری

مبحث دوم : انواع میانجیگری

طرز زفتار کشورهای طرف اختلاف که کاملا در رد یا قبول پیشنهاد وساطت مختار هستند .

ج) نتیجه میانجیگری نیز هیچگاه برای کشورهای درگیر الزام آور نبوده و می توانند خلافش عمل کنند .

خصوصیت دیگر انعطاف پذیری آن است . در این شیوه طرف ثالث محدود به قوانین و مقررات نبوده و می تواند تمامی شرایط مربوط به موضوع اختلاف را مورد توجه قرار دهد حتی می تواند در صورت عدم پذیرفتن طرحهایش ، پیشنهاد های جذاب جدیدی که ارتباط مستقیم با موضوع ندارد ، ارائه دهد.

میانجی از طرفین مذاکره با طرفین قادر به پر کردن شکاف بین آنها می باشد بگونه ای که هیچ رویه بین المللی برای حل اختلافات بعدی یا انجام نمی گیرد یا بسیار کم می باشد بنابراین جنبه عملی این شیوه بدون ترس از نتایج دراز مدت آن ، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر خصوصیات مهم میانجیگری اینست که در حل اختلاف از این طریق به اعتبار و حیثیت هیچیک از طرفین لطمه ای وارد نمی شود . بر خلاف موقعیکه از طریق داوری و یا رسیدگی مقیاس حل می شود در حل اختلاف از طریق میانجیگری حاصل جمع جبری مضاعف یا مثبت حاکم است بدین منی که منافع هر دو طرف اختلاف تا حد زیادی در طول جریان میانجیگری مورد توجه قرار می گیرد بدون آنکه استقلال و حاکمیت آنها مخدوش شود، در نتیجه این مساله باعث می شود که دولتها عموما برای حل و فصل اختلافاتشان به این شیوه رجوع کنند.



دریافت‌فایل



  • dfgsd rtret43rdt
  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


تعداد صفحه:5

فهرست

قران

کتاب زندگی

قرانی شدن

مرحلة&zwnj ششم&zwnj آیه&zwnj های&zwnj زندگی&zwnj

فصول کتاب

رمضان&zwnj : بهار قرآن&zwnj ، قرآن&zwnj : بهار دلها

حکایت ثقلین

بیایید در مزرعة&zwnj قرآن&zwnj کشت&zwnj کنیم&zwnj

نیایش

مقدمه

قرآن&zwnj کتابی&zwnj که&zwnj بعد از « ده&zwnj صحیفه&zwnj ای&zwnj که&zwnj بر آدم&zwnj (ع)، پنجاه&zwnj صحیفه&zwnj ای&zwnj که&zwnj بر شیث&zwnj (ع)، سی&zwnj صحیفه&zwnj ای&zwnj که&zwnj بر ادریس&zwnj ، ده&zwnj صحیفه&zwnj ای&zwnj که&zwnj بر ابراهیم&zwnj و تورات&zwnj و انجیل&zwnj و زبور» نازل&zwnj شد برترین&zwnj و کامل&zwnj ترین&zwnj و آخرین&zwnj آنهاست&zwnj . حجّیّت&zwnj و اعتبار و دلالتش&zwnj قاطع&zwnj و روشن&zwnj است&zwnj و با آن&zwnj برای&zwnj هیچ&zwnj کس&zwnj عذر و بهانه&zwnj ای&zwnj نمی&zwnj ماند؛ زیرا قرآن&zwnj بیّنه&zwnj و برهان&zwnj است&zwnj . میزان&zwnj و محور راستی&zwnj و حقیقت&zwnj است&zwnj و سایر آراء و مذاهب&zwnj را با آن&zwnj می&zwnj سنجند؛ زیراقرآن&zwnj قول&zwnj فصل&zwnj است&zwnj . ذکر ثابت&zwnj و دایم&zwnj و کثیرالبرکات&zwnj است&zwnj ، که&zwnj هم&zwnj مؤمن&zwnj از آن&zwnj بهره&zwnj مند است&zwnj و هم&zwnj تأمین&zwnj کنندة&zwnj آسایش&zwnj کافر در جامعة&zwnj بشری&zwnj است&zwnj ؛ زیرا قرآن&zwnj ذکر مبارک&zwnj است&zwnj



دریافت‌فایل



  • dfgsd rtret43rdt
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه51

فهرست مطالب

1-2-4- ارتفاعات کوتاه و فرسایش یافته مناطق گرمسیری:

1-4- اقلیم و ویژگی های اقلیمی استان کرمانشاه

اقلیم : ( آب و هوا)

1-5- منابع تامین آب استان کرمانشاه

  • بررسی ویژگیهای جغرافیایی

استان کرمانشاه با وسعت 25038 کیلومتر مربع در محدوده طول شرقی حداقل 45 درجه و 24 دقیقه و حداکثر 48 درجه و07 دقیقه و عرض شمالی حداقل 33 درجه و 40 دقیقه و حداکثر 35 درجه و 18 دقیقه واقع شده است.

این استان از لحاظ تقسیمات کشوری به 14 شهرستان و 29 بخش، 28 شهر و 85 دهستان تقسیم شده است.

ارتفاع متوسط آن از سطح دریا آزاد در حدود 1200 متر است.

1-2- ناهمواری های استان کرمانشاه

رشته کوه های ایران جزئی از جبال آلپ- هیمالیا است یک سلسله از این کوهها که زاگرس نامیده می شود از غرب و جنوب ایران عبور کرده و بالاخره به طرف شمال پاکستان ادامه می یابد.

استان کرمانشاه در مسیر شمالی- جنوبی زاگرس و بر روی یال غربی آن قرار گرفته است سلسله جبال زاگرس در این منطقه نه به شکل دیواره ای ممتد بین دشت تاریخی بین النهرین و اراضی داخلی فلات ایران، بلکه به صورت مرتفع کوهستانی در بینابین آنها شکل گرفته است و به همین علت عمده ترین گذرگاه های زاگرس در این استان قرار دارند. استان کرمانشاه از لحاظ شکل ظاهری زمین از دو قسمت تشکیل می شود قسمت اول منطقه ای است کوهستانی و مرتفع با ارتفاعات طاقدیسی و دشتهای ناودیسی که عمده ارتفاعات استان را شامل می گردد و قسمت دوم فضایی است مرکب از کوه های فرسایش یافته و اراضی نسبتا مسطح واقع بین این کوه ها که قصر شیرین، نفت شهر و سومار را شامل می گردد.

سلسله ارتفاعات مهم و معروف استان عبارتند از:

ارتفاعات پاوه: اهم از ارتفاعات شهرستان پاوه که در واقع کوهستانی ترین منطقه استان قلمداد می شود مشتمل است بر :

سلسله کوه های شاهو: که از جنوب شرقی روانسر آغاز و به صورت دیواره ای به هم پیوسته تا پاوه و از آنجا تا نوسود در جهت شمال غربی امتداد یافته و در واقع مرز طبیعی استان کرمانشاه با استان کردستان را تشکیل می دهد بلندترین قله این کوهستان 3245 متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

کوه های بمو: که در منطقه از گله به موازات خط مرزی ایران و عراق امتداد یافته و بلندترین ارتفاع آن در داخل ایران به 1700 متر از سطح دریا بالغ می گردد.

1-2-1- ارتفاعات حوالی شهر کرمانشاه:

کوه سفید: از جنوب شهر کرمانشاه در جهت جنوب غربی ادامه یافته و مرز دهستان های قره سو و سرفیروزه آباد را تشکیل می دهد این کوه ها پس از رسیدن به رودخانه سیمره در استان لرستان امتداد می یابد، بلندترین قله این کوهستان در استان کرمانشاه 2805 متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

کوههای پرو، بیستون و ورمنجه: این مجموعه کوهستانی در جهت شرق و شمال شهر کرمانشاه گسترش یافته است. در جهت شرق ابتدا ارتفاعات پرو که بلندترین قله آن 3385 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. بعد از آن به کوه تاریخی بیستون می رسیم که از معروفیت فراوانی در ادبیات فارسی برخوردار است بلندترین قله آن دیواره ای عظیم است که آثار تاریخی مهمی را نیز در خود جای داده است و 2800 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. کوههای تاق بستان در شمال شهر کرمانشاه با ارتفاع 2440 متر از سطح دریا در زمره این مجموعه محسوب می شوند شاخه شمالی این ارتفاعات تا فاصله 50 کیلومتری شهر کرمانشاه در مسیر جاده کرمانشاه- سنندج ادامه می یابد. پناهگاه حیات وحش ورمنجه در این کوهستان قرار دارد.

1-2-2- ارتفاعات حد فاصل مناطق گرمسیری و سردسیری:

کوه نوا: این کوه از اطراف کرند به موازات راه اصلی کرمانشاه &ndash قصر شیرین امتداد داشته و درگردنه پاتاق به ارتفاعات دالاهو می پیوندد، مرتفع ترین قله این کوه 2442 متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

1-2-3- کوههای دالاهو:

از منطقه پاطاق در جهت شمال به طرف ریجاب امتداد یافته و بلندترین قله آن 2250 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. ارتفاع قله دالاهو که به علت جاذبه های طبیعی آن مشهور



دریافت‌فایل



  • dfgsd rtret43rdt
  • ۰
  • ۰
تصاویر

دوستان عزیز تصاویر تعمیرای بسیار عالی برای شما دوستان عزیز اماده کردیم .با استفاده از این تصاویر تمامی مشکلات سخت افزاری این گوشی را قادر خواهید بود حل کنید.

مسیر شارژ

مسیر نور

مسیر کانکتور باطری

........



دریافت‌فایل



  • dfgsd rtret43rdt
  • ۰
  • ۰

دانلود فایل فلش فارسی هواوی y540-u01 با لینک مستقیم

بدون مشکل و تست شده

قایل رایت با sp flashtool بر روی تمامی بیلد نامبرها

فایل فلش فارسی y540-u01,دانلود رام رسمی و فارسی y540,huawei y540 firmware,دانلود فایل فلش هواوی y540,منو فارسی y540,فارسی سازی y540-u01,فارسی ساز هواوی y540



دریافت‌فایل



  • dfgsd rtret43rdt
  • ۰
  • ۰

موضوع :

دانلود حل مشکل ارم htc one x با لینک مستقیم

/



دریافت‌فایل



  • dfgsd rtret43rdt
  • ۰
  • ۰
دانلود

دانلود پاورپوینت در مورد &ldquo ماریو بوتا&rdquo

تعداد اسلاید: ۲۴

فرمت: ppt



دریافت‌فایل



  • dfgsd rtret43rdt