هدف کلان

  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:46

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت موضوع

اهداف پژوهش

اهداف کاربردی

اهداف نهایی

سؤالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعریف مفاهیم و واژه

بررسی حقوقی میانجیگری

خصوصیات میانجیگری

مبحث دوم : انواع میانجیگری

طرز زفتار کشورهای طرف اختلاف که کاملا در رد یا قبول پیشنهاد وساطت مختار هستند .

ج) نتیجه میانجیگری نیز هیچگاه برای کشورهای درگیر الزام آور نبوده و می توانند خلافش عمل کنند .

خصوصیت دیگر انعطاف پذیری آن است . در این شیوه طرف ثالث محدود به قوانین و مقررات نبوده و می تواند تمامی شرایط مربوط به موضوع اختلاف را مورد توجه قرار دهد حتی می تواند در صورت عدم پذیرفتن طرحهایش ، پیشنهاد های جذاب جدیدی که ارتباط مستقیم با موضوع ندارد ، ارائه دهد.

میانجی از طرفین مذاکره با طرفین قادر به پر کردن شکاف بین آنها می باشد بگونه ای که هیچ رویه بین المللی برای حل اختلافات بعدی یا انجام نمی گیرد یا بسیار کم می باشد بنابراین جنبه عملی این شیوه بدون ترس از نتایج دراز مدت آن ، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر خصوصیات مهم میانجیگری اینست که در حل اختلاف از این طریق به اعتبار و حیثیت هیچیک از طرفین لطمه ای وارد نمی شود . بر خلاف موقعیکه از طریق داوری و یا رسیدگی مقیاس حل می شود در حل اختلاف از طریق میانجیگری حاصل جمع جبری مضاعف یا مثبت حاکم است بدین منی که منافع هر دو طرف اختلاف تا حد زیادی در طول جریان میانجیگری مورد توجه قرار می گیرد بدون آنکه استقلال و حاکمیت آنها مخدوش شود، در نتیجه این مساله باعث می شود که دولتها عموما برای حل و فصل اختلافاتشان به این شیوه رجوع کنند.



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-114841-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%ac%db%8c%da%af%d8%b1%db%8c/
  • ۹۵/۰۹/۱۴
  • dfgsd rtret43rdt

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی