هدف کلان

  • ۰
  • ۰
رابطه

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

گرایش بیمه

همراه با پرسش نامه

101 صفحه

چکیده:

این پژوهش با هدف بررسی رابطه رضایت مشتری و عملکرد تجاری شرکتهای صنعت بیمه استان گیلان می باشد. جامعه آماری شامل 28 شعبه در صنعت بیمه است. حجم نمونه 20 شعبه (شامل مدیران 20 شعبه و 20 نفر مشتری از هر شعبه در مجموع 400 مشتری) می باشد. روش تحقیق توصیفی و با روش میدانی و داده ها از طریق پرسشنامه های استاندارد رضایت مشتری مگنوس و عملکرد تجاری هسو جمع آوری شد. از روایی صوری برای سنجش روایی و از ضریب آلفای کرونباخ برای سنجش پایایی استفاده شده است. با استفاده از روش آزمون آمار استنباطی رگرسیون دومتغیره نسبت به تجزیه و تحلیل یافته ها اقدام شده است. نتایج نشان داد که؛ رضایت مشتری بر عملکرد تجاری شرکتهای صنعت بیمه استان گیلان تأثیر دارد.

کلید واژه ها: رضایت مشتری، عملکرد تجاری، شرکت های بیمه



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-101731-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%b1%d8%b6%d8%a7%d9%8a%d8%aa-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d9%8a-%d9%88-%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d8%b4%d8%b1/
  • ۹۵/۰۶/۱۲
  • dfgsd rtret43rdt

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی