
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
گرایش بیمه
همراه با پرسش نامه
101 صفحه
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی رابطه رضایت مشتری و عملکرد تجاری شرکتهای صنعت بیمه استان گیلان می باشد. جامعه آماری شامل 28 شعبه در صنعت بیمه است. حجم نمونه 20 شعبه (شامل مدیران 20 شعبه و 20 نفر مشتری از هر شعبه در مجموع 400 مشتری) می باشد. روش تحقیق توصیفی و با روش میدانی و داده ها از طریق پرسشنامه های استاندارد رضایت مشتری مگنوس و عملکرد تجاری هسو جمع آوری شد. از روایی صوری برای سنجش روایی و از ضریب آلفای کرونباخ برای سنجش پایایی استفاده شده است. با استفاده از روش آزمون آمار استنباطی رگرسیون دومتغیره نسبت به تجزیه و تحلیل یافته ها اقدام شده است. نتایج نشان داد که؛ رضایت مشتری بر عملکرد تجاری شرکتهای صنعت بیمه استان گیلان تأثیر دارد.
کلید واژه ها: رضایت مشتری، عملکرد تجاری، شرکت های بیمه

لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-101731-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%b1%d8%b6%d8%a7%d9%8a%d8%aa-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d9%8a-%d9%88-%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d8%b4%d8%b1/
- ۹۵/۰۶/۱۲